.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنگ خطر گوشتهاي فاسد در مازندران!
نزديك به يك هفته از ماجراي مسموميت 200 نفر از مهمانان عروسي در شهرستان نكا مي گذرد اما تا كنون هيچ مقام مسئولي در سطح شهرستان و استان پاسخ قانع كننده اي به آسيب ديدگان نداده اند.اين در حالي است كه ميزبان آن مجلس عروسي به مقامات قضايي...
زنگ خطر گوشتهاي فاسد در مازندران!

نزديك به يك هفته از ماجراي مسموميت 200 نفر از مهمانان عروسي در شهرستان نكا مي گذرد و علي رغم مشكلات فراواني جسمي كه بر اثر مصرف گوشت فاسد براي حاضران در اين مجلس بوجود آمده اما تا كنون هيچ مقام مسئولي در سطح شهرستان و استان پاسخ قانع كننده اي به آسيب ديدگان نداده اند.اين در حالي است كه ميزبان آن مجلس عروسي در اين خصوص به مقامات قضايي شكايت كرد.

بر اساس خبرهاي بدست آمده خبرنگار شمال نیوز ، قصابي و آشپزخانه مركزي كه گوشتهاي فاسد از آن خريداري و در آنجا طبخ شده ساعاتي پس از منتشر شدن خبر مسموميت مهمانان عروسي، از سوي مقامات قضايي شهرستان نكا بطور موقت پلمپ شد تا حداقل مقداري از فشار افكار عمومي بر نهادهاي ذيربط و مرتبط با اين ماجرا كاسته شود، اما اين پايان ماجرا نيست

آنچه مسلم است بهداشت امر مهم و حياتي به شمار مي آيد كه بايد مورد توجه دقيق مديران و مسئولان استان قرار گيرد، از اينرو لازم است آنها براي سلامتي شهروندان حساسيت ويژه اي به خرج دهند و راهكارهاي مناسبي براي تحقق آن بينديشند درغير اينصورت دغدغه و استرس مسائل بهداشتي گريبانگير همه شهروندان خواهد شد. چرا كه در ماجراي اخير اگر به علت آلودگي گوشت اتفاق ناگواري براي 200 نفر بوجود مي آمد چه كسي مي توانست پاسخگوي اين حادثه تلخ باشد؟

بنابراين ضرورت دارد اين ماجرا خيلي فوري و بطور جدي از سوي مسئولان استان مورد پيگيري دقيق قرار گيرد تا در آينده شاهد بروز چنين حوادث نگران كننده اي نباشيم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1389
تا وقتي كه برخي از مسئولين استان برّه اصيل ييلاقي برايشان ذبح مي شود و كمتر از كباب تيرنگ و بوقلمون نمي خورند هزارتا از اين زنگها هم بصدا در آيد فايده اي ندارد
نا شناس 5 آبان 1389
برادر و برادر زاده ام مر اين مراسم عروسي مسموم شدند. واقعا اگر خانواده يكي از مديران استان و شهرستان اينجوري مسموم مي شد باز هم دست روي دست مي گذاشتند و بي خيال ماجرا مي شدند؟؟
نا شناس 5 آبان 1389
شما را بخدا نگذاريد با جان مردم بازي شود. اين گوشتهاي منجمد از كجا آمد؟ برويد ريشه را خشك كنيد.
نا شناس 6 آبان 1389
متاسفانه خشک وتر با هم میسوزند ومسئولین خیالشون هم نیست، گوشت فاسد بود صاحب مجلس هم خودش تهیه کرده بود، شما هم میدونید اما تو هیچ کدام از خبرگزاری ها درج نشده بعد مسئولین باید برا شما خبرگزاری ها متاسف بود که وجدان ندارید و این وسط صاحب آشپزخانه قربانی بی مسئولیتی مسئولین و بیجدانی شما خبرگزاری ها شده ما 4سال ازش غذا میگیریم هم تمیزن هم عالی. راست میگید پیام منو هم درج کنید. برا مسئولین همیشه متاسف بودیم برا شما خبرگزاری ها بیشتر
نرگس 6 آبان 1389
مامانم برا همه مهمونی هامون از همین آشپزخانه غذا میگرفت کار کار قصاب. کاش یکی بود به داد آبروی آشپزخانه میرسید. آشپزخونه اییا عالین وما ازشون ممنونیم.
هادی خدادادی 7 آبان 1389
از شما به خاطر پوشش خبر و پیگیریتان ممنونم ، لازم به ذکر است که گوشت فاسد بوده و در آزمایشگاه با 90 درجه گرما میکروبش هنوز زنده بوده حالا حساب کنید دیگه. (یکی از اهالی بهزادکلا)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.